IKEA piesaista pircējus ar ģeolokācijas risinājumiem

Mēbeļu ražotājs un lieltirgotājs IKEA Dubajā ieviesis asprātīgu veidu pircēju piesaistei, solot atalgot tos par ceļā līdz veikalam patērēto laiku. Ja braucējs ierakstījis un saglabājis savu maršrutu Google Maps, ierodoties veikalā pie kasēm, veiktā maršruta laiks tiek konvertēts valūtā, ņemot vērā vidējo stundas algu Dubajā. Rezultātā sanāk ievērojami “nopelnīt” – piemēram, divas stundas ceļā līdz veikalam un jau iespējams bez papildu piemaksas saņemt grāmatplauktu, 49 minūšu brauciens nopelna kafijas galdiņu, bet vien ar piecām minūtēm pietiek, lai saņemtu hotdogu. Vairāk par IKEA ĢIS risinājumiem var lasīt šeit: https://www.gwprime.geospatialworld.net/ikea-uses-geo-location-technology-to-drive-footfalls-to-its-stores/


Raksts publicēts

kategorijā

Autors:

Pēdējie komentāri

  1. Paldies par mana brāļa Jāņa Bikšes [3.] (pēc dzimtas uzturētā “Dzimtas koka” reģistra – Jānis [3.]) “Dzīves nodarbošanās vēstures” izveidi…

TWITTER FORUMS

Komentāri

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *