Mēbeļu ražotājs un lieltirgotājs IKEA Dubajā ieviesis asprātīgu veidu pircēju piesaistei, solot atalgot tos par ceļā līdz veikalam patērēto laiku. Ja braucējs ierakstījis un saglabājis savu maršrutu Google Maps, ierodoties veikalā pie kasēm, veiktā maršruta laiks tiek konvertēts valūtā, ņemot vērā vidējo stundas algu Dubajā. Rezultātā sanāk ievērojami “nopelnīt” – piemēram, divas stundas ceļā līdz veikalam un jau iespējams bez papildu piemaksas saņemt grāmatplauktu, 49 minūšu brauciens nopelna kafijas galdiņu, bet vien ar piecām minūtēm pietiek, lai saņemtu hotdogu. Vairāk par IKEA ĢIS risinājumiem var lasīt šeit: https://www.gwprime.geospatialworld.net/ikea-uses-geo-location-technology-to-drive-footfalls-to-its-stores/
Kāds vispār konteksts šim komentāram, saistībā ar LMB? Vai jums ir kaut mazākā nojausma, ar ko LMB nodarbojās? LMB ļoti…
Atbildēt