Amsterdamas centrālajā stacijā pabeigta IJ viadukta renovācija, kurā būtisku lomu spēlēja arī modernas ģeotelpiskās tehnoloģijas – LIDAR skenēšana, punktu mākoņu analīze un 3D modelēšana. Lidar skenējumi izveidoja ļoti detalizētu punktu mākoni, uz kura pamata tika izstrādāts digitālais dvīnis – virtuāla kopija, kas kalpoja par pamatu plānošanai un būvniecībai. Darbus zem 14. un 15. sliedēm, kā arī 5. un 6. platformas īstenoja uzņēmums BAM Infra ProRail uzdevumā, vienlaikus saglabājot aktīvu vilcienu kustību.
Simtgadīgais tērauda viadukts pilnībā atjaunots, nodrošinot tā ilgtspēju nākamajiem 50 gadiem. Projektu veiksmīgi integrēja plašākā Amsterdamas stacijas modernizācijas plānā, vienlaikus veicot arī Austrumu piekļuves tilta nomaiņu. Digitalizācija ļāvusi darbu paveikt efektīvi, ar minimāliem traucējumiem un maksimālu precizitāti.
Atbildēt