Arī Vācijā domā par to, kā ģeodēzista profesijai piesaistīt gados jaunus speciālistus. Vācijas Ģeodēzijas asociācija uzsākusi kampaņu sociālajos tīklos (Facebook, Instagram), kas vērsta uz jauniešu auditorijas izglītošanu par ģeodēzista profesijas priekšrocībām. Kampaņas nosaukums “Weltvermesserer” (“pasaules mērnieks”) ir valodas spēle ar vācu valodā līdzīgo vārdu “Weltverbesserer” (“pasaules uzlabotājs”). Ģeodēzista profesija tiek nodēvēta par pašu aizraujošāku no profesijām. Kampaņas video klipu (angliski) iespējams noskatīties šeit: https://youtu.be/8E4iI2FJVdw
Realitāte ir 60+ miljonu un tie 200 ir reāli 20-30 nopietni uzņēmumi. Ar šo jasāk un tad arhitekti, ģeologi, projektetaji,…
Atbildēt