Mēs esam lai Jūs informētu
|
Sertificēto personu saraksts
Komentāri:
|
Anonīms
|
09.04.2009
13:03
|
sen nav labots :)
|
|
Anonīms
|
11.06.2009
07:40
|
Rihardiņš tak arī seit iederās pie ģeodēzistiem tāds **** tiešam sen sen naw labots saraksts
|
|
|
18.06.2009
13:24
|
Lai iekļautu sarakstā "Rihardiņu" tam iepriekš jāsaņem sertifikāts. :)
|
|
Anonīms
|
22.06.2009
17:10
|
Rihardiņš tādu noteikti vēl ilgi nesaņems!!!
|
|
Anonīms
|
26.06.2009
15:19
|
par sawu izdarīto mulķibu viņš vispār tādu nesaņems!
|
|
Anonīms
|
26.06.2009
16:41
|
a ko šis tādu sagrēkojis?
|
|
Anonīms
|
04.07.2009
00:35
|
ir šadas tadas lietas, kuras pats tg nožēlo.
šķiet ka viņš šo darbu nemaz neuztver nopietni.
|
|
beisiks
|
07.01.2010
14:47
|
vai kāds no sertificētiem var padalīties pieredzē ,eksāmenu pareižo atbilžu sagatavošanā? Nopietni.
|
|
slinķis
|
07.01.2010
18:30
|
vai varbūt jau kāds var atdot (pārdot) jautājumus ar pareizajām atbildēm???
|
|
Slinķim un Beisikam
|
08.01.2010
09:49
|
varbūt sāc ar to, ka reģistrējies, lai var saprast kas Tu tāds esi...Diezin vai anonīmam nezin kam kāds metīsies palīgā.... :)
|
|
beisiks
|
11.01.2010
15:08
|
laimes laaci laikam nesagaidīt, jaasāk būs rakt ...paldies aspraatim pēdeejam..
|
|
|
25.02.2010
13:30
|
Šodien papildināju sarakstu! Apsveicu Senti ar sertifikāta iegūšanu! Lai labi mērās! :)
|
|
|
13.09.2010
17:57
|
Sarakstam pievienoti SIA „Mācību un konsultāciju centrs ABC” sertificētie mērnieki!
|
|
ribo
|
08.10.2010
16:11
|
Olga Bartaševiča
šai mērniecei sertifikācija izskatās pēc hobija!
|
|
|
19.10.2010
16:49
|
ABC vakar ir vareni pastrādājuši, saštancējuši 21 sertifikātu! :)
|
|
|
03.11.2010
15:45
|
cenas vienalga abos kantoros augtas... bez pamatīgiem pasūtījumiem pagrūti būs atpelnīt!
|
|
to Kaspars K
|
07.11.2010
11:29
|
Varētu padomāt ka LMB neštancē? Gan naudu, gan sertifikātus.
|
|
|
08.11.2010
15:04
|
Naudu cita kabatā mēs saskaitīt nevaram! :) Bet sertifikātus gan. Tādu skaitu sertifikātu LMB SC līdz šim vienā reizē nebija izsniedzis. Prognozēju, ka uz gada beigām apjomi augs arī LMB SC. :)
|
|
to KasparsK
|
09.11.2010
08:53
|
Novēlu jums veselīgu konkurenci un nosertificēt spējigus mērniekus.
|
|
|
10.11.2010
15:38
|
Paldies! :) Es tikai nepārstāvu SC. Šodien papildināju mūsu sarakstu ar ABC sertififcētajām personām. Mērnieki sertificējas aktīvi - šajā reizē 17 sertifikāti! :)
|
|
kols
|
24.11.2010
16:41
|
Vai tad vairāk nebūs?
|
|
|
07.12.2010
17:15
|
Ir un būs vēl vairāk! Pašlaik kopā pa abiem sertificēšanas centriem izsniegti 276 sertifikāti. Attiecīgi 187 LMB un 89 ABC sertificēšanas centrā.
|
|
|
07.12.2010
17:51
|
Kopā ir sertificējušās 172 personas, 117 LMB un 55 ABC sertificēšanas centros. Attiecīgi 1,60 serifikāti uz vienu personu LMB centrā un 1,62 sertifikāti ABC centrā. Interesanti, ka vidējais rādītājs ir ļoti līdzīgs. Abos centros ir personas kas katra saņemušas no 1 līdz 4 sertifikātiem.
|
|
golf3
|
08.12.2010
12:16
|
mērnieku laiki ir sākušies:)
|
|
|
13.12.2010
17:56
|
Mērnieki steidz saņemt sertifikātus. Pagājušajā ceturtdienā ABC izsniedzis 85 sertifikātus. Gandrīz tik pat, cik izsniedza līdz šim.
|
|
he-he
|
14.12.2010
00:01
|
skaits tik liels, tapēc, ka mēs mitrie visi sertificējāmies ;) ABC nepajokam piķis ieskrēja 85x300Ls=25500LS
|
|
golf3
|
14.12.2010
09:32
|
būtu interesanti zināt - diez par kādu pārkāpumu anulēs sertifikātu pirmo reizi???
|
|
Interesanti
|
14.12.2010
11:11
|
Vai ABC telpas ir pietiekami lielas ka varēja vienlaicīgi tik daudz likt eksāmenu????
|
|
kvarcīts to Interesanti
|
14.12.2010
15:51
|
tev liekas, ka visi setrificējas vienlaicīgi?varbūt datus apkopo par periodu un publicē?
|
|
interesanti to kvarcīts
|
14.12.2010
18:09
|
paskaties uz 9.datumu
|
|
ainis
|
15.12.2010
09:40
|
Gribēju pateikt Lielo "Paldies" LMB Sertificēšanas centram par lielo uzmetienu saistībā ar Topogrāfa sertifikātu. 1. kad kārtoju eksāmenu man teica ka sertifikāts būs derīgs 5 gadus nevis 2.5 2. Izmetu 600Ls vienā reizē par eksāmenu kārtošanu , bet atpakaļ saņemu reālu spērienu pa pēcpusi!
Paskatījos, ka tie no tiem 15 jautājumiem, 10 jautājuma tipi tika vienreiz jau kārtoti , jautājums kāda vella pēc man viņi ir jāpārkārto?????????
|
|
ainim
|
15.12.2010
17:16
|
"Paldies" vari teikt Aizsardzības ministrijai - tā ir vainīga pie esošās situācijas (jauno personu sertifikācijas MK noteikumiem)
|
|
Vita
|
15.12.2010
18:38
|
Es kārtoju 23.novembrī, bet te rakstīts ka izsniegts 9.decembrī (neesmu gan vēl izņēmusi - nav laika braukt uz Rīgu - jāstrādā). Atliek secināt , ka vienā datumā "izdrukā" visiem noteiktā periodā kārtojušiem...
|
|
ainim
|
16.12.2010
00:08
|
Problēma vecīt ir tur, ka ABC ir komercuzņēmums, kas tiek izmantots peļņas gūšanai un arī lai iedotu sertifikātus savējiem. Savukārt LMB sertifikācijas centrs ir pie mērnieku biedrības, kas ir sabiedriska organizācija. LMB cenšas, ne venmēr izdodas, bet cenšas noturēt mērnieku latiņu augstu paceltu, bet nu situācijā, kad ir tāds ABC, kas sertifikātus pārdod kā baltmaizi veikalā, tad tas ir grūti.
Bet piekrītu Tev - tas ka LMB gatavojas likt esošajiem topogrāfiem kārtot papildus eksāmenu augstākajā ģeodēzejā, ko neparedz MK noteikumi ir sviests.
Un kāda velna pēc aizsarzības ministrija ierakstīja noteikumos, ka jāzin augstākā ģeodēzija - tā nu ir jāzin tikai tiem, kas sēž birojā un veido no plastalīna (nu jau laikam gan datoros :) ) ģeoīdu, kvaziģeoīdu modeļus un nodarbojas ar valsts tīklu uzturēšanu. Visiem citiem, kam šie sertifikāti domāti, kas skraida pa laukiem un būvēm, mērot kadsatru, topeni un sprauž mājām sienas, logas un kanalizācijas trubas tā augstākā ģeodēzija nav vajadzīga. Ne jau tāpēc, ka negribētu to izmantot, bet tādēļ, ka tās zināšanas nav nepieciešamības izmantot nevienā brīdī!!!
|
|
jānis juris valdis
|
16.12.2010
09:01
|
Vecīt problēma ir iekš LMB. Un te to var redzēt ka tāds LMB mums mērniekiem nafig nav vajadzīgs. Priekš kam mums tādu LMB kas neaizstāv mērnieku intereses ????
|
|
lūdzu paskaidrojiet
|
16.12.2010
09:20
|
Kāda jēga bija decembrī kārtot 3 sertifikātus ģeodēzija, inženierģeodēzija un topogrāfija, ja pēc mēneša ir 1 sertifikāts?
|
|
ribo
|
16.12.2010
09:33
|
Interesanti ir tas, ka izbīdīt sertifikātus firmu menedžeriem(vadītājiem) LMB varēja, bet tādus stulbumu kā papildus eksāmenus nepieļaut nēē!?
|
|
paskaidroju:
|
16.12.2010
10:45
|
-jēga nekāda, vajadzēja drusku pagaidīt un 20.12 kārtot jau pēc jaunās sistēmas. Pastegsies- tautu sasmīdināsi.
|
|
ainim
|
16.12.2010
11:52
|
Problēma ir tur, Ka LMB, ne tikai nepārstāv mērnieku intereses, bet pasliktina situāciju.
1.ja nebūtu ABC centra, mērnieki par sertifikāciju makšatu divas reizes vairāk.
2.LMB sertifikātus izdalīja pietuvinātām personām bez nosacījumiem
3.LMB panāca, ka daudzi pieredzējuši mērnieki nevar kārtot sertifikātu
4.LMB neiebilst gaidāmajam cenu paugstinājumam VZD
5.Vienīgā sabiedriskā organizācija , kas cīnās par mērnieku interesēm ir LKGA.konkrēti fakti - Vzd cenrādis, birokrātijas samzināšana,sadarbība ar pašvaldībām, Rīgas ģeometra patvaļa utt.
LMB nav sabiedriska organizācija normāla izpratnē, tā ir organizācija, kuru vada neliela cilveeku grupa, manipulējot ar tās biedriem un uzdodoties par merniecibas nozares tēviem.Lai arī vairuma nozarē strādājošo ir skaidrs, ka viņu ietekme un laiks ir pagājis.
|
|
ainis
|
16.12.2010
12:27
|
LMB nav sabiedriska organizācija normāla izpratnē, tā ir organizācija, kuru vada neliela cilveeku grupa, manipulējot ar tās biedriem un uzdodoties par merniecibas nozares tēviem.Lai arī vairuma nozarē strādājošo ir skaidrs, ka viņu ietekme un laiks ir pagājis.
Nu šito tu precīzi pateici!
Viņi ir sabojājuši to LMB labo slavu kura bija līdz apmēram 2004 gadam!
|
|
piekriitu 100%
|
16.12.2010
14:56
|
jā par tiem tēviem man smiekli sanāca trāpījāt desmitniekā džeki.
Tā jau arī reāli ir ja LMB vienīgais sertificētu tad tēvi vāktu no aprites ārā konkurējošos kantorus. Un domāju tā arī reāli bija paredzēts tikkai žel ka tāds ABC pagadījās un nekas nesanāca.
|
|
LMB
|
16.12.2010
17:28
|
LMB un LKĢA ir katrai savas pozīcijas un mērķi. Tas ka LMB nereaģeja asāk uz par VZD cenrādi ir slikti, bet tas nav noteicošais fakts ka LMB savu nozīmību ir izsmēlusi. LKĢA vairākus gadus gulēja un neko nedarīja, tajā pašā laikā LMB piedalījās likumdošanas tapšanā un cīnijās par VISU mērnieku interesēm. Sertifikācijas sistēma ir LMB izauklēta, kuru par baltu velti tagad izmanto Renārs.
|
|
zigmārs
|
16.12.2010
18:24
|
interesanti par kādām VISU mērnieku interesēm LMB runā, ja normatīvajos aktos valda bardaks un izskatās ka tos būtu izstrādājis tāds, kas vispār āra nav bijis un reāli mērījis! Un ar kādiem palīglīdzekliem LMB ir aicinajusi mērniekus izteikt savu viedokli un priekšlikumus šaja nozarē.
|
|
Cita organizācija
|
16.12.2010
19:40
|
Ja jau mērnieku sabiedrībai nepatīk LKĢA un LMB tad jātaisa trešā organizācija.
|
|
tautiešiem
|
16.12.2010
23:08
|
Kur divi letiņi, tur trīs partijas! Nu riktīgi latviska situācija.
Un vēl visi citi slikti, tikai ne pats.
Varbūt pamēģinām izmainīt, uzlabot eošo organizāciju potenciālu un tad domāt par trešajiem, ... septītajiem?
|
|
|
17.12.2010
08:38
|
Pilnīgi atbalstu TAUTIETI! Vienmēr sanāk - kaut ko sačakarē (nepatīk, 'uzmetās lūpa', utt), nevis mēģinam labot, bet taisam jaunu. Tas līdzīgi kā par tiem bērniem - Vīrs sievai: mazgāsim vecos vai taisīsim jaunus?
|
|
latvietis
|
17.12.2010
09:55
|
Tautieši atveriet acis- LKĢA ir aktīva tikai tāpēc ka Renārs to grib! Kas bija pirms tam - asociācija bija klusa un maziņa, ne čiku ne grabu. No brīža kad tur iesasitījās Livlandoplāns un Mitrums , tika atrasta Zvaigzne ko tagad pulē R. Tā teikt pēc L un M pavēles viņa lien visur kur vajag un kur nevajag, un protams latviešiem ir īsa atmiņa - tagad domājam ka asociācija ir īstenais mazo mērnieku aizstāvis. Jūs, kas esat mazo mērniecības uzņēmumu pārstāvi, īpašnieki maz ziniet ko par Jums domā L un M? Zināt viņu plānus? Aizmirsāt par "naglu zārkā"?
|
|
piekritu120%
|
17.12.2010
10:55
|
Kā LMB biedrs varu apgalvot - LMB pēdējo gadu laikā nav paveikusi nevienu nopietnu darbu.Apgalvojums,ka LMB pārstāv mazos mērniekus ir nepatiess.Daudz esmu dzirdējis par LKGA aktivitātēm.Man ir pilnīgi vienalga, kas to LKGA vada, lai tikai mūsu nozari sakārto.žēl ,ka LKGA neuzņem fiziskas personas par biedriem.
|
|
To piekritu120%
|
17.12.2010
10:59
|
Esi Livlanda R?
|
|
to latvietim
|
17.12.2010
11:07
|
Kura ir tā vieta, kur Ilvija ir IELĪDUSI KUR NEVAJAG? Un kuras ir tās aktivitātes, kas ir TIKAI L un M interesēs? Un kurš ir tas mazais uzņēmums, kam NAV ļauts piedalīties LKĢA aktivitātēs? Par plāniem-mjā, labs jautājums, tikai vai mazais uzņēmums, vai mazais mērnieks SAVUS PLĀNUS publisko? Varbūt ir pienācis laiks mazajam uzņēmumam un mazajam mērniekam pieslēgties kādai no sab. organizācijai, lai redzētu, kā tas viss notiek IEKŠIENĒ...
Ilze D
|
|
no malas
|
17.12.2010
11:28
|
Ko te visi klaigājiet - šitie labie, tie sliktie. Tā vietā lai apvienotos -ierakušies atsevišķās frontēs.
|
|
piekritu120%
|
17.12.2010
11:44
|
Pēc komentāriem Livland R ir visur.
TO piekrītu 120% - Tu komentārus lasi? LMB biedrs,mērnieks.
.
|
|
Aizstāvot Ilviju
|
17.12.2010
11:45
|
Es atklāšu baigo noslēpumu. Ja gribat, lai sabiedriska organizācija funkcionē ir nepieciešams gudrs un aktīvs izpilddirektors. Veiksmi Tev!
Biedrs
|
|
Juris V.
|
17.12.2010
12:10
|
Piekrītu Ilzei- "latvietis" varētu parādīties un pateikt, kur tad Ilvija ir tā "ielīdusi kur nevajag", un ar kādām darbībām aizstāv tikai lielo uzņēmumu intereses. Piekrītu faktam, ka lielākoties visos jautāju risināšanā piedalās vai nu Metrum vai Livland pārstāvis, bet šāda situācija ir tāpēc, ka mums ir "latvietis" un tamlīdzīgi domājoši, kuri atklāti, publiski pateikt savas domas nevar, jo baidās par sekām. Bet M un L pārstāvji to var pateikt. Atzīmēšu, ka LKĢA darbojas pateicoties arī vairākiem mazo un vidējo uzņēmumu pārstāvjiem, kas arī aktīvi līdzdarbojas LKĢA jautājumu risināšanā,pie tam ne tikai savās interesēs, bet arī lai "latvietim" šie sāpīgie jautājumi būtu sakārtoti.
|
|
sals
|
17.12.2010
14:05
|
Piekrītu JurimV.
Latvieti neesi nūģis.
|
|
golf3
|
21.12.2010
09:56
|
neesi jurģis
|
|
|
22.12.2010
17:04
|
Hei, mērnieki!
Priecīgus Ziemassvētkus!!!
Lai Jaunais gads bez kašķiem!
|
|
šis labs :)
|
04.01.2011
09:41
|
http://www.sudzibas.lv/complaints/mcbu-un-konsultciju-centrs-abc-c5902.html
|
|
arī labs
|
04.01.2011
10:32
|
a tur par L-and ir papilnam
|
|
no malas
|
04.01.2011
18:15
|
Kā sokas ar LVM privatizāciju?
|
|
Sandis
|
04.01.2011
18:17
|
Pajautā tiem kas tuvāk.
|
|
Mary
|
12.01.2011
15:12
|
Redakcija@mernieks.lv: Lūdzu, izlabojiet LMB sertifikāta derīguma termiņu ( no 06.11.2015 līdz 06.12.2015 )visiem, kam sertifikāts ir derīgs no 07.12.2015. Es jau dabūju skaidroties ar VZD :)
|
|
|
12.01.2011
15:32
|
to Mary Izlabojām! Paldies par norādīto kļūdu!
|
|
Ivars
|
31.01.2011
10:21
|
Sveicināti,mērnieki!
Ir nepieciešams nospraust grunstgabala robežas Tukuma pilsētā.
Ar cieņu,Ivars tel. 26819532
|
|
kvarcīts
|
31.01.2011
22:07
|
nu davai visi liek savas likmes uz iepriekšminēto sludinājumu bet godīgi...un paziņojam rezultātu...es saku 190ls
|
|
ribo
|
31.01.2011
22:34
|
Es cenu nenosaku neapskatoties, kur tas īpašums atrodas ,un cik laiks uz viņu tiks patērēts!
|
|
lāsteka
|
01.02.2011
09:05
|
no sakuma noteikumus - cenaa jau ir pvn? ja liec cenu nosauc no kurienes - riga - tukums - liepaja. ar aktu,bez??
|
|
To Ivars
|
01.02.2011
13:37
|
Kaut kā liekas baigi aizdomīgs pieprasījums! - Šajā lapā šads jautājums....? un meklējot Google izmet saiti uz reģistrētu lietotāju Gundars no Amatas mērnieks...???? Vai tā ir sakritība, vai cenu pētniecība? Tāds ir jautājums!!!!
Cerams, ka sakritība! Lai veicas!
|
|
lāsteka
|
01.02.2011
16:33
|
cenu pētniecība notiek visulaiku - uzzvana patelo mulki un uzzin vai laist nost cenu vai celt. principa notiek riņķa deja viens uz otru gaida. koleģi izreķiniet par cik jums pašiem ir izdevīgi mērīt, lai gūtu kaut nedaudz peļņu - un par to arii stradajiet. ja neviens nezvana - meklējiet, piedavajiet, bet nelaidiet cenu zemē - cietīsim visi. Labak sēdēt un meklēt citus veidus, ka piesaistīt klientu - nevis atrast visvieglako veidu un tad čīkstēt..
|
|
kvarcīts
|
01.02.2011
20:00
|
Lāstekai
nu ja jau katram mazajam gabaliņam šitādā veidā pētīs cenas ta šitā lapa ātri vien uzkārsies..:)saprastu ja vēl būtu kāds lielais pasūtījums...
|
|
50 ha ciemats
|
01.02.2011
20:21
|
Vajag topeni priekš ūdensaimniecības projekta Sausnējas pagastā, aptuvenā platība 50ha, kādi piedāvājumi?
|
|
kvarcīts
|
01.02.2011
20:48
|
50 ha ciemats
principā ir vērts palasīt diskusiju sadaļā par jauno VZD tad aptuveno cenu var sarēķināt jebkurš interesents:)
|
|
to 50 ha
|
01.02.2011
22:44
|
5000+PVN un aiziet
|
|
lāsteka
|
01.02.2011
22:56
|
meginaju radīt diskusiju, kuras rezultata tad arī redzētu, kas tad ir tas pozicijas, kas nosaka cenu, termiņu utt. runa tak nav par konkretu objektu un šeit jau mēs necinamies to iegut 25cīt (kvarcīt)
|
|
50 ha ciemats
|
01.02.2011
23:05
|
man projekta kopējā summa tikai 2900Ls, max par topeni varu dot 1500Ls.
|
|
|
01.02.2011
23:16
|
man prieks par tevi - topene 5000ls+pvn - tatad nu tev paliek aptuveni minuss 3500ls:. bet starpcitu - cik klases pabeidzi??
|
|
|
02.02.2011
07:54
|
Labrīt visiem!
Diskusija tā ne ko. Bet kā būtu ja sāktu no otra gala, t.i., izglītotu (padarītu zinošāku) pasūtītāju? Nu, piemēram, sadaļā "Ziņkārīgajiem" ievietotu ar mērniecību saistīta, skolota ekonomista izanalizētu objekta "Piemērs" tāmi. Un secinājumos izdarīt uzsvaru uz mērniecības darbu rezultātu kurš nonāks pie pasūtītāja. Piemēram par topogrāfiju. Ja pasūtītājs grib 'topeni' pielikt pie sienas Purvīša gleznas vietā, tad cena sastāv no šādām pozīcijām, ja ir vēlēšanās to izmantot par pamatu projektam kurš pēc tam jāapstiprina būvvaldē, jāskaņo komunikāciju pievadi, u.tt., tad klāt nāk VZD, skaņojumi ar komunikāciju turētājiem, ienešana datubāzēs, u.tt.. Un ja kāds piedāvā izgatavot topogrāfiju zem visām obligātajām izmaksām (kuru cenas varētu publicēt šajā pat portālā), tad lai pasūtītājs uzmanās - kam derīgu rezultātu viņš iegūs!
Nu, kaut kā tā.
|
|
kvarcīts
|
02.02.2011
09:56
|
to 50ha ciemats. hahaha, nu vecīt skarbi...50ha pa 1500...nini, vispār izskatās ka projekts paliks nerealizēts:)
vēl runājot par cenām-lūk klasisks piemērs, projektētājs par dempinga cenām dabū objektu, vajag topeni...iesi sačsakarēt attiecības un nemērīt ja tas ir pastāvīgais klients?
|
|
Kasis
|
02.02.2011
10:22
|
200 bez PVN darbus uzsākam pēc līguma parakstīšanas un 30 % avansa samaksāšanas
|
|
lmb biedrs
|
02.02.2011
11:24
|
Ja nav nenormaali terminji "vakar vajadzeeja" stilā varam par 160 bez PVN. ar min. 30% avansu un vismaz vienu starpmaksājumu 30% apmērā. Visu dokumentaaciju ar ziimogiem peec apmaksas, jo piedodied, bet manaas aciis liigumam, ir plika papiira veertiiba, kas neko negarantee nevienai no puseem. Vismaz ar shaa briizha likumdoshanu Latvijaa. P.S.par 1500Ls par 50ha tev veciit varbuut izdrukaatu veco ortofoto uz papiira pa visu teritoriju un arii tikai, ja tam briivs laiks atradiisies :)
|
|
kvarcīts
|
02.02.2011
13:44
|
es piedāvāju 165ls/ha (summa apmaksai)
|
|
|
02.02.2011
14:15
|
piekrītu - 165 LVL/ha (+PVN) ir normāls cipars, bet izskatās, ka projekta kopējā bilance būs mīnus 5350 Ls :)
Jautāsiet - a ko darīt? Neko!
Visticamāk, ka (iedomātajā) izsludinātajā konkursā bija norādīts līdz 10k Ls - tad tādu tāmi arī vajadzēja piedāvāt, pietiktu visiem darbiem!
|
|
kvarcīts
|
02.02.2011
14:32
|
nu ja, par tādu piedāvājumu reāli varbūt pļavai atrastos mērnieks, ceļi un ielas nereāli...es tā ceru:))
īstenībā ja atrod tad domāju visi gribētu zināt šo varoņu vārdus:)
|
|
lmb biedrs
|
02.02.2011
15:35
|
normaals pasuutiitaajs ar meernieku pirms piedalaas konkursaa uzzina cenu ko likt piedaavaajumaa, nevis vinnee un tad meklee idiotu, kas par velti meera. Priekshlikums taadus proejkteetaajus atstaat gribot, lai paeed meeslus ko ievaarijis un maksaa sodus, naakamreiz padomaas un ja paveiksies visiem mums, vinjam nakamaas reizes arii vairs nebuus un situaacija tikai uzlabosies :) Ja mees pashi uz sava reekjina, ljausim shaadiem zeeniem vinnet un uz muusu reekjina izbraukt atkal sveikaa, maaciibas nebuus nekad. Un par pastaaviigiem klientiem runaajot, kam nafig taadi vajadziigi, kas pa draugam iedod bezmaksas darbu sirdpriekam, jo savu peljnu vinji nekad nenorauj. Spriezhot peec taa, ka joprojaam brauc uz Sveiceem un Indijaam, nekaada lielaa kriize vinju kantoros veel joprojaam nav un laikam arii nebuus, tik izmanto, ka citiem gruuti iet un paverdzina par kapeikaam cilveekus. Redzu arii to, ka kad galiigi vinjiem strikji truukst, maksaa kaa miiljie, taa kaa nauda ir tik negrib daliities, pieradushi, ka meerniekam var kapeikas pamest, un buus jau labi. Suutam reiz vinjus d...t, lai saak pievikt jostas, ja negrib vispaar bankroteet, lai pieraujaas, treknie gadi sen kaa beigushies.
|
|
to lmb biedrs
|
02.02.2011
16:15
|
Sada situācija jau būtu jauka, bet nekad nenotiks, kamēr būs mērnieki, kas nevar nomaksāt līzingus, kredītus un ir gatavi startēt pa kapeikām, lai tikai kaut no atdotu kredīta (līzinga) devējiem. Paldies dievam mums uzņēmumā, lai arī iet smagi, bet izvēlas labāk tad risināt citus variantus, bet mērīt Rīgu zemākais kas ir 160+PVN, lauki (pļava) zem 80+PVN, ja parādās apbūve vai apaugums laukos, tad nu nemazāk par 120 nu nesanāk! Apmēram tā! Bet lai veicas tiem kas dempingo - padomājiet, vai ilgas mocības ir labākas par ātru nāvi!? :) Tas par kredītiem!!!
|
|
Bērziņš
|
02.02.2011
20:31
|
Varbūt tomēr rēķinam savādāk. Normāla situācija būtu tad, ja mērnieks godīgi strādājot mēnesī saņemtu ~400ls uz rokas. Protams visam jānotiek legāli ar visiem nodokļiem, kantoriem utt. Saprotu, ka tas nav diži daudz, bet uz kopējā valstī notiekošā fona normāli, jautājums ir cik no mums tā saņem? Problēmas sakne ir starp mums pašiem. Tie kas seko pēdējiem konkursiem noteikti būs ievērojuši sekojošas iezīmes. Piedāvātās cenas ir piemēram 10000ls, 9000ls un 5000ls. Uzvar protams lētākais, izmaksas (VZD, transports utt.) visiem būtu vienādas, tātad tie 4000ls starpība starp lētāko un otru lētāko būtībā ir visu MŪSU alga. Tas, ko mēs te portālā cepamies par tāmēm ir jāuztver kā tendenci tam, lai beidzot tie kuri sauc šīs cenas sanāktu kopā un izrunātos. Tirgus ir noslēgts un visi savā starpā ir pazīstami. IR JĀSĀK SAVĀ STARPĀ KOMUNICĒT!
|
|
50 ha ciemats
|
02.02.2011
21:03
|
ei, esi mērnieks, izglāb draugu projektētāju un samēri par 1500Ls
|
|
to projektētājs
|
02.02.2011
21:46
|
pa 30 Ls par ha varu tev labākajā gadījumā pārskaņot esošu topeni :)
|
|
???
|
02.02.2011
22:13
|
A kur tu tur tai kolhozā 50 Ha izrāvi???
|
|
|
03.02.2011
09:20
|
Labrīt visiem!
Bērziņš saka - ~400Ls. Kāpēc 400, nevis 100 vai 1400Ls? No kurienes tiek ņemti šie dažādie cipari? Es saprotu, cik cilvēku tik dažādu 'iztikas minimumu'. Bet tā nenonāksim pie vienotas koncepcijas! (Jautājums gan ir - vai vispār gribam...) Es iepriekš piedāvāju 'iziet' no valstī noteiktās minimālās algas un paveicamā ātruma (1ha/dienā). Nu labi, tas par mazu. Tad piedāvāju otru variantu. Diemžēl neatceros konkrēto nosaukumu, bet ir "Profesiju kategoriju"(?) saraksts, kurā atkarībā no ieņemamā amata tiek pielietots koeficients algas noteikšanā. Piemēram, Valsts Prezidents: koeficients 100. Tas ir, minimālā alga tiek reizināta ar 100 un iegūta prezidenta alga. Varbūt tur ir arī kāds amats, kuru var pielīdzināt mērnieka amatam. Tādā veidā varētu iegūt otru izejas skaitli (neatkarīgu no ieintresētām pusēm) ar kuru sākt veidot tāmes. Tad sanāktu, ka tāme ar zemāku ciparu par minimālo algu ir 'fui mērnieku sabiedrībai', bet ar amatu algu - normāls piedāvājums.
Ja kādam tas liksies par maz (līzinga maksājumi, kredīti, gribas aizbraukt uz Arābu Emirātiem pasauļoties, utt.), tad lai meklē vairākus pasūtījumus un strādā uz deguna krizdams. BET PAR VIDĒJO OBJEKTU CENU, nevis taisot 'kreisos' pasūtījumus par neadekvāti zemām cenām, tādā veidā 'sačakarējot' kopējo situāciju mērniecības tirgū!
Pilnīgi pieļauju, ka manis piedāvātai cenai varētu būt svārstības +/- 5 līdz 10% (precīzāk un pamatotāk lai pasaka ekonomisti) atkarībā no mākas racionalizēt savu darbību.
Šī pastāstiņa morāle - nonākam pie vienota izejas cipara, jo vienmēr jau būs kāds kuram liksies 'tas par daudz', 'tas par maz'.
Nu, kaut kā tā.
|
|
kvarcīts
|
03.02.2011
09:59
|
vakar lasīji info par to ka LV ir lielākais studējošo skaits eiropā uz iedzīvotāju daudzumu, bet ir vismazāk inovāciju...varbūt mērniekiem vajadzētu būt radošākiem un tomēr izdomāt kā var 50ha topenīti samērīt pa 1500?:))
|
|
b. Bērziņam
|
03.02.2011
11:03
|
ļ. cie. biedri Bērziņ!
Ja Tu saki ka mērniekam Ls 400 mēnesī ir normāla alga,tad...... skaidrs ka kaut kas notiks tāpat negodīgi - raugi pat policisti,kuri "bauda" dažādas privilēģijas,saka ka viņiem esot ļooti mazs atalgojums. Nu tad ko lai saka mērnieks,kurš veic 1) darbu ar vēsturisku nozīmi (veic robežu noteikšanu) un šai darbībai ne reti ir pat politiskas sekas 2)ļoti inženiertehniski sarežģītu darbu,neskatoties ne uz laika apstākļiem,politiski ekonomiskiem, u.c. apst. 3)lai veiktu šādu darbu,ir nepieciešama atbilsoša izglītība,par kuru ir jāmaksā, par kursiem-ir jāmaksā, par tehniku (mērniecības,orgtehniku)-ir jāmaksā u.t.t. u.t.j.p. ,kurpretim šie augstākminētie miliči-no savas kabatas nemaksā-ne par izglītību, ne aparatūru, ne auto, ne apģērbu(speciālu) - tātad ne par ko {šis ir tik neliels ieskats dažādu cilvēku profesiju,amatu,faktoru salīdzināšanai}
Nobeigumā - biedri Bērziņ - padomā daudz nopietnāk par savu teikto!
|
|
11:03 no Bērziņa
|
03.02.2011
12:55
|
Es rakstu par reālo šodienas algu. Pārējā alga ir mūsu pašu no..irsta savstarpēji konkurējot.
|
|
lmb biedrs
|
03.02.2011
13:27
|
taisa augshaa mikrosia un 500 garanteets, ka nodokljus nepaarmaksaasi :) tas arii ir labs variants, ja var 500 Ls uz rokas sev godiigi ar nodokljiem izmaksaat nezaudeejot lieki naudu.
|
|
kvarcīts
|
03.02.2011
13:49
|
Beidzot mani atkoda:)
|
|
25cītim
|
03.02.2011
15:41
|
Problēma ar mikrouzņēmumu ir tāda, ka rēķināt māk visi un pašlaik eksistējošiem uzņēmumiem apakšā tiek dibināti MU. Algu fondu laižot caur MU un negarantējot sociālo notiek legāla valsts čakarēšana. Jautājums ir, cik ilgi vēl būs 9%, jo aktivitāte ir nedabīgi liela. Kampars atzīsies, ka ir kļūdījies un uzraus uz 15%. Ko tad?
|
|
kvarcīts
|
03.02.2011
15:55
|
A kas liedz sevi pieņemt darbā un saņemt sociālās garantijas?jāreģistrē tikai SIA nevis IK...
|
|
lmb biedrs
|
03.02.2011
17:07
|
vairaak gan dzird, ka meklees mehaanismu, kaa kontroleet, cik reaals ir mikrosia, vai nav taa, ka reaali viena liela sia pieci iipasnieki sadala biznesu daljaas un viens no otra uz rinkji peerk pakalpojumus. Jo labaak jau 9 % kasee, nekaa kaut kaadi mistiki peleekie kurus nekad neredzees, pat ja nokjers, jo nebuus ko nonjemt :)
|
|
Valera
|
03.02.2011
21:25
|
Aizmirstiet par mikro uzņēmumu. 9% ir jāmaksā par to summu, par kuru ir izrakstīti rēķini. Bet pārējie izdevumi jāsedz no atlikušās summas. T.i. ja Rīgā ir 1 ha par 250 Ls (kopā pasmaidīsim), tad 9% ir 22,5 Ls, braukāšana pa Rīgu, "nodeva" Rīgas Ģeometram, amortizācijas izdevumi par instrumentiem, programmām (kamēr braukā skaņodamies instrumenti stāv), licences izdevumu u.c. norakstīšana. Pāri paliek vien sūūūūc! Ak jā, vēl jau kādam grāmatvedība un lietvedība arī ir jātaisa.
|
|
ribo
|
03.02.2011
23:56
|
Valera licences jau vairāk nav ū-ū nu jau ir jauna ēra!!!
|
|
lāsteka
|
04.02.2011
07:30
|
Redakcijai laiks atjaunot sert.personu sarakstu.
|
|
Valera
|
04.02.2011
07:41
|
Sorry, licences vietā lasi sertifikāts :)
|
|
QQQ
|
04.02.2011
08:55
|
gribētu zināt ,kura firma mēra ceļu pa 40-70 Ls/ha , varētu uz jūsu rēķina kādā objektā vēl papildus nopelnīt!
|
|
kvarcīts
|
04.02.2011
09:07
|
Valera, vai tad ir tik grūti sataisīt pašam arī grāmatvedību, ja ir viens nodoklis? uz šo pozīciju ietaupījumu neredzi, vai negribi redzēt?
|
|
111
|
04.02.2011
09:31
|
to QQQ
kads pamats tā domat?
|
|
Valera
|
04.02.2011
15:04
|
to kvaecīts
1) likumdošana tiek mainīta kā apenes;
2) no tēmas sapratu, ka esi SIA pārsāvis un palīgu ņem no pelēkās puses (citādāk zinātu kāds čakars);
3) kādam arī uz lauka jāstrādā.
|
|
QQQ
|
04.02.2011
17:20
|
pamats ir tāds, ka ir pietiekoši pasūtijumi par 130-150 Ls/ha, un ja kāds ir ar mieru mērīt par 70Ls tas es pelnu 70-80Ls neko nedarot :) vai nebūtu ideāli, tikai nauda paliktu mērniekiem, nevis kā šajā gadījumā projektētāji ierauj sev kabatā.... meklējot izmisušos, kas tālāk par pāris mēnešiem tālāk neredz:( un paši sev bedri rok, jo izmaksas aug, bet vairāk maksāt viņiem neviens pat netaisās, un tā arī viņiem vajag, ātrāk nobeigsies un beigs citiem gaisu maitāt.
|
|
kvarcīts
|
04.02.2011
17:50
|
nu valera, visi te lielās ar saviem ūberkrutajiem inženiera grādiem un grāmatvedība problēmas sagādā???
|
|
Bērziņš
|
05.02.2011
08:06
|
Beidzam kult te tukšus salmus. Pilsonis Kvarcītis ir nodibinājis mikrouzņēmumu (nesen) un viņam liekas, ka tagad jūra līdz ceļiem. Pirms tam noteikti strādājis pie kāda lielā ''par grašiem''. Gan jau tās rozā brilītes nokritīs.
|
|
ribo
|
05.02.2011
09:29
|
Skatos veciem bukiem laikam bail no visa jaunā !
|
|
vēsu skatu
|
05.02.2011
12:36
|
Lai varētu aprēķināt darba cenu, jārēķina laiks piecu gadu garumā. Pieņemtais datoru, tahimetru, printeru darbības laiks ir pieci gadi, kad tie atkal jāmaina. Nu lūk, saskaitam, elektronikas iegādes izmaksas + licenču izmaksas + programmatūras izmaksas + sertifikāta maksas + abonēšanu izmaksas / ar 5. Tālāk dalam ar darba dienu skaitu gadā. Cik iznāk dienas izmaksa? Kur vēl transports, algas+nodokļi, kancelejas izdevumi, ofisa uzturēšana?
Protams, var sēdēt pažobelē, labs onkuls aizdod mērinstrumentu uz dienu, nelegāla programma zīmēšanai, aiziet pie paziņām kas atļauj na haļavu drukāt, līdz objektam aizbraukt ar paputku. Naudu ņemam uz ķepas, un laimīgi svilpojam. Tad var strādāt arī pa lēto. Vismaz liekas ka daļa tā ar strādā...
Bet, tiešām tā ir tukša salmu kulšana, nekas nemainīsies...
|
|
111
|
05.02.2011
18:05
|
to QQQ
nu nezinu esmu dzirdejis ka viena firma ar vesturi merija pa +-80ls/ha + ja dabon pa 150ls\ha tad kads dabon uz ķepas...
|
|
Jancis
|
06.02.2011
08:36
|
Patiesības labad jāsaka, ka dempingu uzsāka lielie. Paskatoties iepirkumos pirms gada un nedaudz senāk ir redzams, ka dažs labs neapzinot objektu sauca ļoti zemu cenu principa pēc. Tagad, kad ščočiks sāk tikšķēt, reālā izmaksas visās pozīcijās aug un kad visticamāk daļa veco objekti būs jānodod pēc jaunajiem MK noteikumiem, dažiem ir ko pārdomāt. Lielie (gandrīz visi) savas kļūdas ir sapratuši, bet mazie inerces pēc turpina. Katalizators tendencēm būs 11.02. A3 un A9. LVC piedāvātā cena ir -30% no pēdējo 3 iepirkumu vidējās, kurās visi dempingoja. Atšķirība ir tā, ka pierobežnieku īpašumu blīvums A3 ir ļoti liels, darba uzdevums ir sarežģītāks un darbs noteikti būs jānodod pēc jaunajiem MK. Pēc manas saprašanas LVC piedāvātā cena ir zem reālās pašizmaksas, redzēsim kurš nometīs vēl -30%? Vispārinot- katram uz sava grābekļa ir jāuzkāpj, stulbi, ja tas notiek regulāri. Sveiciens Dacītēm.
|
|
111
|
07.02.2011
20:57
|
ieteikums QQQ
dabon objektu pa 150/ha un iemet sludinajumu šeit ka piedava par 70ls/ha
|
|
QQQ
|
08.02.2011
18:56
|
Ir objekts Jekabpilii ap 6 ha, nav laika pagaidaam aizbraukt, man tur dod 140 Ls bez PVN ar visiem skanjojumiem, kursh meeriis par 80ls bez PVN ar visu skanjoshanu, jaameera ielas sarkanaas liinijaas, kaa parasti :)tikai klaat vajag 3D failu, taa kaa paarskanjoshanas pa lielam izpaliek. komentaarus par ziemu utml pietaupiet citai reizei. un visu naudu tikai peec nodoshanas protams buus arii avanss kaadi 30%
|
|
111
|
09.02.2011
13:39
|
QQQ
08.02.2011
18:56
Ir objekts Jekabpilii ap 6 ha, nav laika pagaidaam aizbraukt, man tur dod 140 Ls bez PVN ar visiem skanjojumiem, kursh meeriis par 80ls bez PVN ar visu skanjoshanu, jaameera ielas sarkanaas liinijaas, kaa parasti :)tikai klaat vajag 3D failu, taa kaa paarskanjoshanas pa lielam izpaliek. komentaarus par ziemu utml pietaupiet citai reizei. un visu naudu tikai peec nodoshanas protams buus arii avanss kaadi 30%
|
|
to-111
|
09.02.2011
15:31
|
vai 80 Ls/ha skaidrā naudā?
|
|
uxus
|
09.02.2011
22:48
|
izeksportējam sakārtotus augstumus un ir mums 3d :D
|
|
ribo
|
09.02.2011
23:35
|
un cik tādiem sakārtotiem failiem var ticēt?!
|
|
uxus
|
10.02.2011
03:25
|
ribo ir pati nopietnība...
|
|
ribo
|
10.02.2011
08:58
|
a kā savādāk! Nenopietnie sēž mājās un skaita utis!
|
|
Jancis
|
11.02.2011
15:26
|
06.02. rakstīju par tendencēm tirgū. Diemžēl nekas uz labo pusi nav mainījies, A3 atkal parāva par 30% lētāk. Tas nozīmē, ka 1km ceļa ir jau zem 200Ls. Priecē, ka vismaz lielie solīja virs LVC noteiktās summas. Nākamā LVC piedāvājumā cena atkal būs zemāka, un tā tas turpinās, turpinās..... Iekšējā devalvācija vienas nozares ietvaros. Sveiciens Laimām.
|
|
QQQ
|
11.02.2011
17:32
|
Tā vien rādās, ka kamēr kāds projektētājs nebūs palicis ar pilnām biksēm, ar nepabeigtu projektu un kapitālu līgumsodu kaklā, tad arī sāks varbūt rēķināt, kamēr vēl nav galīgi bankrotējis. Tā kā vēl gaidām.
|
|
Fricis
|
13.02.2011
09:41
|
Cienījamie mērnieki!
Liels lūgums! Nosakiet platību hektāros: dodu koordinātes:
355787.85/541752.42 355746.68/541833.98
355353.63/541503.60 355309.59/541582.70
Ieprieks paldies!
|
|
luudzu
|
13.02.2011
14:29
|
to Fricim
4.56 ha netālu no Vidrižiem.
|
|
0.999621246559296
|
13.02.2011
22:47
|
to Fricis
4.57 ha
|
|
|
22.03.2011
11:17
|
Labi tur, kur mūs nav.
Te ieskatam:
Superjob.ru: обзор предложений работодателей и ожиданий претендентов на вакансию «Инженер-геодезист» в 12 городах России
На сайте Superjob.ru размещены итоги исследования рекрутингового портала вакансий на позицию «Инженер-геодезист». Ознакомиться с материалом полностью можно по ссылке - http://www.superjob.ru/research/articles/1757/inzhener-geodezist/
Исследовательский центр рекрутингового портала Superjob.ru в марте 2011 года изучил предложения работодателей и ожидания претендентов на позицию «Инженер-геодезист» в 12 городах России.
Средняя зарплата, на которую могут рассчитывать инженеры-геодезисты, работающие в Москве, составляет 48000 руб. В Санкт-Петербурге представители этой профессии зарабатывают около 42000 руб. в месяц. В Екатеринбурге средний доход инженеров-геодезистов достигает 30000 руб., в Нижнем Новгороде – 26000 руб. Данные по другим городам, участвовавшим в исследовании, представлены ниже (см. таблицы).
Зарплатные предложения для выпускников и студентов профильных колледжей и вузов, не имеющих опыта работы в сфере геодезии, в столице составляют от 25000 до 30000 руб., в городе на Неве – от 20000 до 25000 руб., в Екатеринбурге – от 16000 до 20000 руб., в Нижнем Новгороде – от 13000 до 16000 руб. Основными требованиями работодателей к молодым специалистам являются уверенное владение специализированным программным обеспечением (AutoCAD, CREDO, Geonics и др.), а также базовые знания принципов работы геодезических приборов.
На более высокий доход вправе претендовать специалисты со стажем работы в сфере геодезии не менее 1 года. Они должны знать нормативные документы, регламентирующие проведение геодезических изысканий, и иметь опыт работы с приборами для контрольно-измерительных и разметочных работ. Дополнительным плюсом для кандидатов станет наличие прав категории «В». Инженеры, соответствующие указанным требованиям, в Москве могут рассчитывать на зарплату до 42000 руб., в северной столице – до 34000 руб., в Екатеринбурге – до 26000 руб., в Нижнем Новгороде – до 23000 руб.
Инженеры-геодезисты с профильным высшим образованием и трудовым стажем более 2 лет, профессионально владеющие специализированным ПО, в Москве зарабатывают до 55000 руб., в Санкт-Петербурге – до 45000 руб., в Екатеринбурге и Нижнем Новгороде – до 35000 руб. Конкурентным преимуществом на рынке труда обладают соискатели, имеющие опыт ведения строительного проекта «с нуля».
Вход в следующий зарплатный диапазон открыт специалистам с трудовым стажем более 3 лет, имеющим опыт проектных работ по узкой специализации (дорожное строительство, возведение нефтегазовых, крупных промышленных объектов и др.). Их максимальный доход на сегодняшний день в столице составляет 90000 руб., в городе на Неве – 80000 руб., в Екатеринбурге – 60000 руб., в Нижнем Новгороде – 50000 руб.
Профессия инженера-геодезиста требует от ее обладателя присутствия таких качеств как скрупулезность, внимательность, предполагает наличие хорошей памяти и аналитического склада ума. Среди претендентов на эту должность превалируют молодые мужчины с высшим образованием. Большинству соискателей еще не исполнилось 30 лет (61%). Представителей сильного пола – подавляющее большинство (87%). Высшее образование имеют 79% инженеров-геодезистов.
Регионы исследования: гг. Москва, Санкт-Петербург, Волгоград, Екатеринбург, Казань, Нижний Новгород, Новосибирск, Ростов-на-Дону, Омск, Самара, Уфа, Челябинск.
Время проведения исследования: март 2011 года
Единица измерения: российский рубль
Объект изучения: предложения работодателей и ожидания претендентов на позицию «Инженер-геодезист»
Типичный функционал:
— проведение исполнительных геодезических съемок;
— камеральные работы (обработка материалов, собранных в процессе полевых топографических, геологических, почвенных и др. специальных исследований какой-либо территории);
— осуществление разбивочных геодезических работ;
— разработка и/или экспертиза геодезической документации;
— геодезический контроль точности геометрических параметров зданий (сооружений).
Требования к позиции: тип занятости - полный рабочий день.
Уровень оплаты труда специалиста определяется благосостоянием компании, перечнем должностных обязанностей, опытом работы по специальности, уровнем развития профессиональных навыков.
Исследование массива данных о заработных платах в исследуемых регионах позволяет выделить 4 основных зарплатных диапазона в зависимости от опыта и профессиональных навыков специалистов.
Анализ информации по уровням оплаты труда специалиста:
(без учета бонусов, дополнительных льгот и компенсаций)
[http://www.superjob.ru/research/articles/1757/inzhener-geodezist/]
|
|
iesācējs
|
11.08.2011
17:30
|
Kāds var pateikt kas ir topene un iemest kādu linku ar terminu tulkojumiem no angļu valodas
|
|
lāsteka
|
11.08.2011
20:49
|
land survey un Topography - gogle tev izstāstīs visu pārējo:)
|
|
|
12.08.2011
07:58
|
Vispār ir jau izdota arī "Ģeomātikas terminu skaidrojošā vārdnīca: mācību palīgmateriāls/ J.Štrauhmanis;Rīgas Tehniskā universitāte. – Rīga: RTU, 2009. – 128 lpp" http://www.viaa.gov.lv/iif/sites/default/files/IIF-eJan.doc
|
|
Vera
|
27.05.2012
00:04
|
man jamera 13 (0,29 - 0,32 ha aptuveni katrs) zemes gabalus (liels atlikuma) kopa 14 lietas - 35 merisanas punkti. cik aptuven tas var maksat?
|
|
lāsteka
|
27.05.2012
19:12
|
5Ls punktā. bet neviens jau neminēja ka vajag robežsituācijasuapgrutinajuma planus, un tos reģistrēt. Vai nu otrs - 5ls punktā ja jau zini ka 35 - par katru katru nākamo arii 5ls punktā - domāju ka situācias punkti buus kādi 1000. Patīk man konkrētie klienti kas neko konkrēti nezin...
|
|
Lāse
|
28.05.2012
00:36
|
Nu lāstekai ar nebūs taisnība. Bet gudrāk no klienta puses būtu ielikt te savas koordinātes, lai varētu sazināties, izjautāt, ko īsti klientam vajag, un tad piedāvāt cenu.
Tas, ka klients neko nesaprot no mērniecības, viņu nepazemina, domāju, ka mēs, mērnieki, ar neko daudz nesaprotam no baleta un aviācijas....
daudzi arī no grāmatvedības...
|
|
lāsteka
|
28.05.2012
09:21
|
par to jau ir runa - nevis pats klients kuram visticamāk maz saprašanas sāk rēķināt vot man 35 punkti a jūs ko sa...ušies prasīt pa 35punkti 1000Ls utt. cik tādu nav bijuši... katram ir savs lauciņš un viss - es tak arī rimītī nesāku mācīt pārdevējas k'\apēc viņas čekiem izmanto zilo tinti un nevis sarkano vai zaļo utt
|
|
Karlis
|
18.06.2012
15:39
|
Vajag steidzami atjaunot topogrāfiju Mārupē, 0.1665ha, pēdējā topene ir 2010. gada, kopš tā laika nekas nav rakts un mainīts. Varu maksāt līdz 100Ls. Tel. 20044395
|
|
lāsteka
|
18.06.2012
19:15
|
nu jau dabuji lēto mērnieku pa sotaku:)??
|
|
būs
|
18.06.2012
20:46
|
iepriekšējiem arī maksājis līdz 100ls
|
|
Karlim
|
19.06.2012
12:09
|
Eh, neiet ar tulkošanu:).
|
|
Normunds
|
27.06.2012
11:41
|
Man ir nepieciešams uzmērīt jaunbūvi Zvejniekciemā. Vai varat ieteikt kādu mērnieku, kurs dzīvo tajā pusē.
|
|
Iepirkums
|
27.06.2012
14:23
|
Iepirkums?:)
|
|
lāsteka
|
27.06.2012
17:48
|
google - atslēgvārdi: Mērnieks
nav vairs tādu pagastu mērnieku
|
|
Normunds
|
28.06.2012
17:37
|
Privāti, pirti, bez konkursa. Nepieciešams uzmērīt, lai nodotu ekspluotācijā.
|
|
175
|
02.07.2012
15:19
|
Edgara Dreimaņa mērniecības birojs ,paņēma naudiņu par topogrāfiju un pazuda.Lai viņam veicas.
|
|
Guntis
|
21.07.2012
10:27
|
Nepieciešams Aizkraukles raj., Seces pag., veikt zemes ierīcības projektu, uzmērīšanu un cita gabala atdalīšanu tel. 28319954
|
|
Agija
|
16.10.2012
12:59
|
Sveiki,
Jaunolainē uzmērīt topogrāfiski 1500m2 gabalam ir iespējams par 60-70Ls(mērrogs 1:500)?
Ja ir, tad zvaniet noteikti vienosimies.
25546801
|
|
to Agija
|
16.10.2012
13:31
|
jāvēršas ziedot.lv vai pie sarkanā krusta - viņi nodarbojas ar labdarību
|
|
aaa
|
16.10.2012
18:16
|
kapec tada cena? no kurienes?
|
|
vilks
|
16.10.2012
19:33
|
Pieļauju domu ka tāda cena kadu arī apmierina kas strādā lielā uzņēmumā un atisa topenes pa kreisi.
|
|
vēl mazāk nevarēja?
|
16.10.2012
22:40
|
...pāriniekam piecītis, darba instruments, printeris, auto un degviela no uzņēmuma. Ja vadība īpaši nečeko uz kādiem darbiem nāk rēķini, tad MDC un VZD arī var pabāzt, lai viņi nomaksā...jā tad reāli mērniekam uz ķepas paliek 55-65Ls. Nav slikti par dažu stundu darbiņu.Un ja vēl kāds iepriekš ir mērījis arī tas pat nav jādara, varbūt tikai apsekošana. Lielākais darbs pie pārdzīšanas uz jauno nomenklatūru. Tad jau var šitādu cenu celt, bet tas grauj citu firmu cenrāžus.
|
|
bbb
|
17.10.2012
13:39
|
nu labi priekšnieka paraksts uz topenes? skaņotajam ari iespejams vajag
|
|
ccc
|
18.10.2012
07:42
|
Uztaisa vienu pa 60Ls, otru, trešo, un skaties jau otrā alga klāt. Tiem, kas to dara, jēdziens "tirgus čakarēšana" ir pie kājas. Galvenais, ka nauda nāk.
|
|
ddd
|
18.10.2012
08:29
|
labi kapec jataisa pa 60 ja mierigi var panemt 120?
|
|
ddd2
|
18.10.2012
08:31
|
un vispar ka piemeram var nospraust asis privatmajai ar aktu pa 60???tie cilveki ir lohi...
|
|
ddd2
|
18.10.2012
08:31
|
un vispar ka piemeram var nospraust asis privatmajai ar aktu pa 60???tie cilveki ir lohi...
|
|
Aija
|
06.03.2013
11:34
|
Interesējos par zemes robežu apsekošanas izmaksām. Zemesgabals atrodas Daugavpils novada Vaboles pagastā. Zemesgrāmatas nod. Nr. 100000510344, kad. Nr. 44940010046.
Gaidu sertificētu mērnieku piedāvājumu aija_dvinska@inbox.lv
|
|
kārtība
|
05.06.2013
15:48
|
Ļoti interesanti! Šī mājas lapa tiešām ir ļoti aktuāla, vismaz uz tādu svarīgu lietu, kā sertificētās personas - saraksts atjaunots 22.09.2011. pēdējais iegūtais sertifikāts - MC ABC - 13.09.2011, LMB SC - 01.08.2011.
Vai tiešām tas nav aktuālāk par pēdējām ziņām, kur paķengāties, kā piemēram Jamaika sāk apjomīgu darbu pie kadastra vai Google jāmaksā soda nauda????
Varbūt vismaz www.mernieks.lv administrācija varētu sākt ar sava lauciņa sakārtošanu un punktualitāti un rādīt piemēru citiem, nevis radīt vietu, kur vienam otru ......!
Priekšlikums - būsim atbildīgi pret darbu, ne tikai prasīsim no citiem, kā tas ierasts valsts iestādēs - vai nu sakārtojam šādas lietas un sniedzam patiesu un aktuālu informāciju, vai dzēšam vispār ārā, vai arī taisam šo bodi vispār ciet vai kādam atdodam, nevis dodam iespēju visiem pasmieties par mērnieku!
|
|
sss
|
06.06.2013
07:10
|
ta uztaisi savu mājas lapu un liec cik aktualu informāciju gribi. kaut rītdienas. privāta lapa - nepatīk neskaties. ej uz tvnet-sievietēm
|
|
līmenis
|
06.06.2013
10:24
|
..vienreizēji konstruktīvs aizstāvis!
uzturētāji asarojas no pateicības..
|
|
sss
|
07.06.2013
07:18
|
Vienreizēji tipisks čīkstulis. ja esi tik skaidri sapratis kas te nav pareizi un ko vajag labot-uzlabot - tur augšējā labā stūrī ir darba piedāvājums no mernieks.lv - zvani piesakies un atrisini. vai uzreiz nomierinājies kā no čīkstēšanas pie reāliem darbiem liek?
|
|
līmenis
|
07.06.2013
13:19
|
paskatījos uz sievietēm un iedvesmojos taisīt savu lapu, kā pamācīji. sievietes+savalapa+darbs me-nieks.lv - man neatliks jaudas tavus nakamos viedos padomus lasīt.
|
|
sss
|
07.06.2013
17:30
|
par maz jaudas... apēd snickers
|
|
DZIDRA
|
05.07.2013
09:22
|
Meklējam mērnieku=Nepieciešams uzmērīt zemi, lai varētu ierakstīt zemesgrāmatā.Platība 8.9 Ha.
Zeme atrodas Ķeguma novadā, blakus dzelzceļam starp Ķegumu un Lielvārdi.
Lūdzu zvenīt pa tel.28629930
|
|
mis mārpla
|
31.07.2013
23:16
|
Vajag gudru mērnieku, kurš atvēsinās trīs kopīpašnieku galvas un kopīpašumam uz papīra uzmetīs skici reālajai sadalīšanai. īpašums atrodas Jelgavas novadā 65 km no Rīgas. Lūgums uzzvanīt un noteikt sava pakalpojuma cenu. Tel.269-70-520. 2013. gada 31. jūlijā.
|
|
lasteka
|
01.08.2013
19:57
|
700Ls+pvn. Atrisināsim, visi paliks apmierināti ar rezultātu.
|
|
Ļusja
|
26.08.2013
09:24
|
Vajadzīgs topogrāfijas plāns zemesgabalam 0,1071ha Salaspilī.
Cenu piedāvājumus sūtiet uz ljusja@tvnet.lv
|
|
Svetlana
|
24.03.2014
10:56
|
Meklēju sertificētu mērnieku: nepieciešams tapogrāfiskais plāns (M 1:500) zemesgabalam 0.058 ha, zemes robežu instrumentālā uzmērīšana un robežpunktu nostiprināšana. Zeme atrodas Ķekavas novadā, Ķekavas pag., dārzu kooperatīvā "Ziedonis".
Gaidu Jūsu piedāvājumus: rakstiet uz svetlana.ljubimova@gmail.com
vai zvaniet pa tel. 26176994
|
|
hmmm
|
19.05.2014
13:25
|
Varbūt tā nav taisnība - sertifikāti beidzas 1 dienu pirms izsniegšanas...
BC-369 Iveta Jurjāne 12.04.2011 11.04.2016
BC-370 Ritvars Staņa 17.05.2011 16.05.2011
BC-371
Sergejs Kovaļovs
17.05.2011 16.05.2011
BC-372 Vjačeslavs Moskaļenko 17.05.2011 16.05.2011
BC-373 Ilva Beinaroviča 17.05.2011 16.05.2011
BC-374 Guntis Štāls 17.05.2011 16.05.2011
BC-375 Māris Pormals 17.05.2011 16.05.2011
|
|
dzērājs
|
19.05.2014
13:31
|
pirms taisīt trobeli pārliecinies:
http://www.abc.edu.lv/lv/sertificesanas-birojs/sertificeto-personu-saraksti/196-geodezija
|
|
money
|
20.05.2014
12:59
|
sertificēšana ir bizness ...
|
|
aldis
|
27.01.2016
16:32
|
nepieciešams sertificēts mērnieks,kurš nedārgi Rīgas rajonā uzmērīs situācijas plānu privātmājai! te. 20050074
|
|
to aldis
|
28.01.2016
09:18
|
zvani mitrajiem, šie nav dārgi
|
|
walts
|
29.01.2016
23:36
|
Cik maksā situācijas plāns Rīgas rajonā?
|
|
waltam
|
30.01.2016
11:54
|
Ko tu ar to domā?
Kas to prasa?
Kāda platība?
Kas tur virsū?
Konkrēta vieta?
Kādā kvalitātē?
Nezinot nekā no tā visa - nemaksā neko!
|
|
SGS
|
31.03.2016
20:01
|
Meklēju mērnieku zemes kadastrālai uzmērīšanai Aizkraukles rajonā īpašuma tiesību nostiprināšanai Zemes Grāmatā. Lūdzu zvanīt 28736956.
|
|
opis
|
30.05.2016
10:40
|
Vajadzīga topogrāfija Ādažos saimn. ēkas (saimn. daļa, pirts, slēgta lapene) nodošanai ekspuatācijā. opis04@inbox.lv
|
|
Romans
|
08.10.2016
19:06
|
Meklēju mērnieku zemes gabala sadalīšanai Rīga ,t.n.25988262,dzinsip73@inbox.lv.par sapratīgām cenam.
|
|
Romāns
|
11.10.2016
13:00
|
Meklēju mērnieku optiskā kabeļa ca noteikšanai visā Latvijas teritorijā.
|
|
tā....
|
29.10.2016
23:44
|
...gudrīši, fiksie pelnītāji, mana zeme uzklājas kaimiņa teritorijai 0.5 ha!!! Šis pleķis figurē abās zemegrāmatās ???? Rakstīju valsts zemes dienestam...tie prasti sakot mani pasūtīja di...st ar atrunu, ka pats esmu itkā maldinājis mērnieku un tāpēc radusies tāda situācuja...- ko darīt????????????? Ja godīgi tad visi jūs esiet sertificēti sudubrāļi!
|
|
to tā
|
31.10.2016
09:51
|
Vienīgajā vietā, kur esi konsultējies ir teikts, ka esi maldinājis mērnieku! Bet kāpēc tu par to ķengā mēniekus? Sakopē visus dokumentus - savus, kaimiņa, VZD rakstīto atbildi un iesniedz atbilstošajiem sertifikācijas centriem un saņemsi citas oficiālās versijas. Pēc tam precizēsim, kurš ir "s...brālis"!
|
|
ieteikums tā
|
31.10.2016
21:25
|
tā un šitā
ja ir kādas pretenzijas - iesaku griezties tiesā - redzēsi "zilākus brīnumus"
|
|
ICh
|
02.11.2016
11:25
|
Meklēju mērnieku. Vajag uztaisīt topogrāfisko plānu privātmāja projektam. ig.chps@gmail.com
|
|
ich am
|
05.11.2016
13:26
|
Topogrāfiju UZTAISA būldozers. Mērnieks izgatavo topogrāfisko plānu
|
|
Zemnieks
|
04.10.2018
12:28
|
Vajadzīgs zemes ierīcības projekts un vienas kadastra vienības sadalīšana divás. Babīte. Krexservice@inbox.lv
|
|
Uldis
|
06.11.2018
15:12
|
Nepieciešams mērnieks zemes dalīšana mans telefons 29661753
|
|
Modris Briedis
|
30.03.2020
14:51
|
šī lapa vispār funkcionē? pārbaudīsim. Nepieciešams pakalpojums topogrāfiskās kartes izveidošanai lauksaimniecībā izmantojamam zemes īpašumam 2.36ha Ropažu novadā. Elektrība, ceļš, māja, pagalms, dārzs, pirts, šķūnis. Piedāvājumus ( izpildes termiņš, izmaksas ) sūtīt uz epastu: modris.briedis@gmail.com ātrāku jautājumu risināšanā t.26523096
|
|
|
04.04.2020
15:10
|
Briedi!
Pirms kādu pārbaudīt, pārbaudi pats sevi! Topogrāfiskās kartes nepieciešamība lauksaimniecības zemei ar elektrību??! Ko īsti Tev vajag?
|
|
onka
|
14.06.2020
14:21
|
a vai tad par mērīšanu nevajag dot kādu kvīti par samaksu ? Man viens no sertificētajiem ņem tikai ķepā :(
|
|
Ņēmējs
|
15.06.2020
22:44
|
Vai pats visu godīgi maksā? Ja ņem tikai ķepā, tātad vairākkārtīgi, ja dod ķepā, tātad tas der arī devējam, ka nav kvīts.
|
|
Šodiena 2023. gada 26. marts
Eiženija, Ženija
Jaunākie komentāri
|